Prezentare Companie Floradi

Floradi Prod Com SRL companie cu capital integral privat, romanesc, lansata in 1997, în Sibiu, Romania , este unul dintre liderii pe piata de FMCG, care inca de la inceput, construieste si dezvolta continuu distributia directa de bauturi si produse alimentare, cu un portofoliu complet, axat pe domeniul berii, bauturilor alcoolice si non alcoolice, vinuri, sucuri, apa si energizante cu o ofertă bogata de produse si servicii.

Compania asigura distributia unor branduri de top ale acestor categorii, catre clienții săi prin intermediul diviziilor din Sibiu, Alba si Abrud, deservind peste 2800 clienti acoperind toate canalele de distributie, respectiv retail / comercianti traditionali, en-gross, key-account, HoReCa, clienti neconventionali, consum colectiv si evenimente.
Într-o continua evolutie, echipa Floradi in cei 16 ani de experienta, a crescut de la 20, ajungând în prezent la un număr de 130 de angajati, oferind servicii de distributie, parteneriat logiststic si vanzare, pchete si consiliere evenimente, de inalta calitate.

Floradi partener de incredere atat pentru clientii cat si pentru furnizorii sai, susține si dezvolta in continuare piata comerciala traditionala din Sibiu si Alba, precum si dezvoltarea forței de muncă profesioniste in cadrul echipelor specializate in domeniul distributiei.

Numele Floradi reprezinta forta si incredere, partener dedicat si sustinator al eticii si fair-play-ului in afaceri, asociere construita si sustinuta in timp prin corectitudine, organizare si management de calitate.

 

Misiune:

  • Distributia eficienta si de inalta calitate a produselor noastre, astfel incat sa oferim un parteneriat profitabil clientilor si furnizorilor nostrii, bazat pe calitatea serviciilor oferite si expertizei acumulate de-a lungul anilor.

Viziune:

  • Sa fim profesionisti in ceea ce facem, sa ramanem lideri intre distribuitori, sa fim mereu in topul alegerii clientilor nostrii oferindu-le soluții de parteneriat durabil, adaptat nevoilor specifice fiecaruia.

Valori:

  • Respect fata de clienti
  • Respect fata de angajati
  • Responsabilitate si daruire fata de munca noastra
  • Incredere in parteneri
  • Corectitudine si loialitate fata de toti